آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

حمله به پاسگاه انتظامی در میناب هرمزگان تکذیب شد + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۰۸۱۲۶
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
  • ۱
حمله به پاسگاه انتظامی در میناب هرمزگان تکذیب شد + فیلم و عکس
فرمانده انتظامی هرمزگان با رد شایعه حمله و آتش زدن پاسگاه میناب گفت: دلیل آتش‌سوزی، آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ که حامل مواد مخدر جاسازی شده حین بررسی بود که در باک خودرو قرار داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امشب گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ایست بازرسی شهید چغازردی میناب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و انتقال آن به مقر انتظامی و در بازرسی دقیق از آن متوجه مواد مخدر جاساز  در باک آن شدند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: در حین بازرسی و در جهت کشف مواد از داخل باک، ناگهان براثر جرقه ایی که از پمپ بنزین خودرو پژو۴۰۵ ایجاد شد خودرو دچار حریق شده و در این هنگام یک دستگاه خودرو شخصی دیگری که در پارکینگ  کنار خودروی حامل مواد مخدر بود دچار حریق شد که با تلاش  مأموران آن خودرو سریعا خاموش گردید.

وی اظهار داشت: با توجه به دستکاری سیستم برق خودرو که قاچاقچیان به جهت جاساز مواد در سیستم پمپ بنزین خودرو انجام داده بودند، باعث ایجاد جرقه و نشتی بنزین و در نهایت خودرو دچار حریق شده است که تلاش ماموران جهت خاموش نمودن آن تا زمان حضور عوامل آتش نشانی  بی حاصل ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به موج سواری برخی شبکه ها و کانال های معاند جهت انتشار  خبر کذب و تحت شعاع قرار دادن این خبر با اخبار کذب دیگر، گفت: پلیس در راستای مبارزه  بی امان سوداگران مرگ و مواد مخدر هرگز  دست از تلاش برنمی دارد و عرصه را برقاچاقچیان تنگ می نماید.

حمله به پاسگاه انتظامی در میناب هرمزگان تکذیب شد + فیلم و عکس

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عادل
United States of America
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
0
0
سوال آیا ماده مخدری که توی باک درون بنزین جاسازی شده دیگه قابلیت استفاده شدن دارد؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->